Melvin stelt zich voor

Stel je hier eerst even voor, dán alles lezen en posten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melvinsh
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2020, 17:49
Status: Offline

Melvin stelt zich voor

Bericht door Melvinsh »

Hallo allemaal, Ik ben net lid geworden van het nieuwe Sintforum en stel me daarom even kort voor. Mijn naam is Melvin Hilverts, ik woon in Emmeloord met mijn lieve vrouw Lindsey en ons hondje ook worden we in Januari 2021 papa en mama van een zoon- en heb al zo lang ik me kan herinneren iets met het Sinterklaasfeest.
Ben jaren lang hoofdpiet geweest bij mijn plaatselijke intocht in Emmeloord ook heb ik meerdere keren mee gedaan bij de avond intocht van Elburg en bij de intocht in Amsterdam ook ben ik in in een aantal Sinterklaas films terug te vinden als beeld vulling 😅😊
Helaas is het plezier de afgelopen jaren wat verdwenen door alle discussies Dit is misschien wel de belangrijkste reden waarom ik me op dit forum heb aangemeld zodat ik het plezier misschien weer terug kan vinden.
Bijlagen
5E2E3665-2401-48BF-AF8F-5A2E36FDFBBF.jpeg
5E2E3665-2401-48BF-AF8F-5A2E36FDFBBF.jpeg (113.25 KiB) 3791 keer bekeken
Gebruikersavatar
Danny
Beheerder
Beheerder
Berichten: 178
Lid geworden op: 13 aug 2020, 11:45
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Status: Offline

Re: Melvin stelt zich voor

Bericht door Danny »

Hoi Melvin. Welkom op het forum! Ik zal je toelaten tot de rest van het forum als er een technisch probleempje is verholpen. Ondertussen is het misschien leuk om je profiel verder aan te vullen en een mooie avatar te uploaden? ;)
Gebruikersavatar
ZILVERVEER
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 aug 2020, 21:27
Status: Offline

Re: Melvin stelt zich voor

Bericht door ZILVERVEER »

Ha die Melvin!

Leuk om je hier weer te zien. Dat is lang gelden dat wij samen op pad gingen. Leuke tijden.
Hoop dat je het gevoel weer terug kan vinden.

Groetjes Renske
Plaats reactie