Even voorstellen...

Stel je hier eerst even voor, dán alles lezen en posten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2020, 23:45
Status: Offline

Even voorstellen...

Bericht door Edwin »

Hi,

Ik ben Edwin, 49 jaar jong en woon in het pittoreske doch wereldse Utrecht.
In het dagelijks leven etaleur van beroep, helaas momenteel even zonder job, en sinds m'n jeugd al actief in de Klazenarij. Daarnaast geef ik muziekles aan kinderen en ben verbonden aan een van de bekendere muziekverenigingen in de regio, waarvoor ik schrijf, waar ik les geef en ook al zo'n 25 zelf ook nog meespeel waar mogelijk of nodig.

Mijn eerste echte ervaringen met betrekking tot het Sinterklaasfeest was mijn rol als hulp-pietje bij een lokaal clubje. Na één avond huisbezoeken had ik al snel besloten dat ik dat ooit zelf veel maar dan ook veel beter doen. In 1996 zijn we dan uiteindelijk klein gestart, met een geleend Sinterklaaskostuum en inmiddels twee eigen Pietenpakken zijn we wat gaan 'oefenen' op familie en bekenden. Ik was 26 en vond mezelf eigenlijk nog véél te jong om met verve de rol van Sinterklaas te vertolken. Echter waren de reacties zo positief dat we al gauw besloten om er echt voor te gaan en het jaar erop hebben we een eigen Sintkostuum gekocht en gepersonaliseerd en zijn we van start gegaan.

Inmiddels is onze organisatie (Sintertainment) flink gegroeid en verder geprofessionaliseerd en vieren we dit jaar ons 25-jarig bestaan. Vele mooie optredens mogen verzorgen en het is elk jaar weer kippenvel als ik na een hectische ochtend tussen sminkende pieten en gespannen koppies op Amerigo mag stappen bij de intocht...
IMG_4871.jpg
IMG_4871.jpg (2.75 MiB) 3966 keer bekeken
Gebruikersavatar
Danny
Beheerder
Beheerder
Berichten: 178
Lid geworden op: 13 aug 2020, 11:45
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Status: Offline

Re: Even voorstellen...

Bericht door Danny »

Welkom op het forum Edwin! Zoals je ziet is er nog niet veel geschreven op het forum. Hopelijk komt dit snel een beetje op gang. Ter info voor andere leden: Edwin is moderator. Een moderator dient een topic in goede banen te leiden en kan bijvoorbeeld topics sluiten of verplaatsen. :)
Gebruikersavatar
ZILVERVEER
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 aug 2020, 21:27
Status: Offline

Re: Even voorstellen...

Bericht door ZILVERVEER »

Je blijft in mijn top 10 staan van mooiste Sinterklazen die ik ken :) Blijft een prachtig plaatje.
Plaats reactie