Danito

Stel je hier eerst even voor, dán alles lezen en posten
Gebruikersavatar
Danny
Beheerder
Beheerder
Berichten: 178
Lid geworden op: 13 aug 2020, 11:45
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Status: Offline

Danito

Bericht door Danny »

Dag allemaal,

Ik ben Danny en beheerder van dit forum: een platform waar Sinterklazen, Pieten en liefhebbers van het sinterklaasfeest met mekaar ervaringen delen en discussiëren.

Mijn liefde voor het sinterklaasfeest begon in mijn jeugd. Ik speelde van jongs af aan Zwarte Piet bij de intocht in Dordrecht en mocht later ook de baret op bij televisie-activiteiten van Sinterklaas. Zo mocht ik soms figureren bij De Club van Sinterklaas en was ik zaalpietje bij Het Feest van Sinterklaas in Ahoy Rotterdam.

Nu houd ik mij vooral bezig met mijn stichting 'De Nationale Sinterklaas'. Ik wil daarmee een onafhankelijk platform creëren waar leuke video's van Sinterklaas en Zwarte Piet worden gedeeld. De traditie is cultureel erfgoed en zal dit ten alle tijden verdedigen. Een aanpassing van de traditionele bruine Zwarte Piet lijkt mij echter onontkoombaar. Zolang je maar wel met de aanpassing bij de oorsprong van het feest blijft. Dan vind ik het allemaal prima.

Wees welkom op dit unieke platform. Laten we hier iets moois van maken met z'n allen!
foto 19-08-18 16 36 11.jpg
foto 19-08-18 16 36 11.jpg (308.84 KiB) 10418 keer bekeken
Plaats reactie