Even voorstellen - Mika

Stel je hier eerst even voor, dán alles lezen en posten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mika v/d Hoek
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2020, 15:43
Status: Offline

Even voorstellen - Mika

Bericht door Mika v/d Hoek »

Hey,
ik ben Mika 15 jaar en ik speel Piet bij verschillende Sinterklaas-evenementen. Sinds 2016 ben ik bezig en heb toen mijn eerste optocht gedaan door de wijk bij mij in de buurt. over de jaartjes heb ik: wijkoptochten, huisbezoeken, 2x als Danspiet bij De Mega Sint Show en nog een als Zaalpiet keer bij de Grote Sint Show en een keer Parkpiet Het Mega Sint Spektakel, ook heb ik nog wat bezoeken in het centrum gedaan en vanaf dit jaar kan ik daarbij ook nog een serie bij toevoegen. En sinds dit jaar ben ik ook nog roetveegpiet. Op dat laatste verwacht ik geen commentaar :) Ik hoop dat deze groep weer net zo goed word of misschien nog wel beter wordt dan die op Facebook.

Joejoe ;)
Gebruikersavatar
Danny
Beheerder
Beheerder
Berichten: 178
Lid geworden op: 13 aug 2020, 11:45
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Status: Offline

Re: Even voorstellen - Mika

Bericht door Danny »

Hoi Mika, leuk dat je je hier hebt aangemeld. :) Doe je nog even een leuke avatar uploaden?
Gebruikersavatar
Mika v/d Hoek
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2020, 15:43
Status: Offline

Re: Even voorstellen - Mika

Bericht door Mika v/d Hoek »

Ben ik mee bezig Danny, alleen zit ik wat te klooien met de grootte van de avatar :lol:
Gebruikersavatar
Danny
Beheerder
Beheerder
Berichten: 178
Lid geworden op: 13 aug 2020, 11:45
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Status: Offline

Re: Even voorstellen - Mika

Bericht door Danny »

Mika v/d Hoek schreef: 08 sep 2020, 16:23 Ben ik mee bezig Danny, alleen zit ik wat te klooien met de grootte van de avatar :lol:
Ik kan een avatar voor je maken! Stuur even een leuke foto naar danny@denationalesint.nl :P
Gebruikersavatar
Mika v/d Hoek
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2020, 15:43
Status: Offline

Re: Even voorstellen - Mika

Bericht door Mika v/d Hoek »

Hahaha, oh hoeft niet hoor. het is soort van al gelukt. ik weet nu in ieder geval hoe ik de juiste grootte moet aanhouden alleen ga ik hem wel nog lichter maken. Anders is het net zo´n donkere vlek :lol:
Plaats reactie