Even voorstellen dan maar

Stel je hier eerst even voor, dán alles lezen en posten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gewoonhoeksie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2020, 21:45
Status: Offline

Even voorstellen dan maar

Bericht door Gewoonhoeksie »

Ik ben René en, zoals zovelen hier denk ik, al vele jaren actief met het Sinterklaasgebeuren. Op mijn 12e ooit begonnen als Piet en dit ieder jaar blijven doen. Tot in 2005 onze Sint opeens ziek werd en iemand hem moest vervangen. Omdat ik de grootste mond had, "moest ik dit maar doen". En dit was een groot succes en sindsdien Sint gebleven. Sinds 2007 ben ik een bedrijfje gestart waarin ik (naast mijn activiteiten als muzikant en DJ) ook de Sinterklaasactiviteiten heb uitgebreid. Inmiddels verzorgen we een aantal intochten, doen we veel bedrijfsfeesten, huisbezoeken en maak ik af en toe uitstapjes "naar het echte grote werk", waarbij ik diverse keren wat oude contacten uit de entertainmentindustrie even heb kunnen helpen door in te vallen bij bijvoorbeeld een Theatershow als de Sint in kwestie verhinderd is.

Ik ben 48 jaar en in het dagelijks leven ondernemer, en primair dan ook actief vanuit een commercieel oogpunt, maar tegelijkertijd vind ik het ook veel te leuk. Ik was ook lid op FB van dit forum maar werd net als iedereen denk ik, gerapporteerd. hetgeen in mijn geval betekende dat ik 8 weken niets kon plaatsen.

Als een echte Groninger ben ik niet iemand die zichzelf profileert als de beste Sint en heb ik ook niet de behoefte om de beste Sint te willen zijn. Ik hou daar helemaal niet van. Zolang mijn klantenkring tevreden is en ons ieder jaar weer boekt, ben ik ook tevreden. Ik werk met een aantal Sinten en een grote groep vaste Pieten en ben voornamelijk in Noord Nederland actief.
Gebruikersavatar
Danny
Beheerder
Beheerder
Berichten: 178
Lid geworden op: 13 aug 2020, 11:45
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Status: Offline

Re: Even voorstellen dan maar

Bericht door Danny »

Welkom op het forum, René. Je kan nu de rest van het forum bekijken. Doe je ook nog even een leuke avatar uploaden?
Plaats reactie